Romanica, asta meriti…

referendumNu ma omor cu politica si de multe ori sunt indiferent cu privirile la tot care se intampla in tara asta. Nu am fost dintotdeauna indiferent, dar la cum se face politica la noi si cum stau lucrurile..toate astea m-au facut  sa devin indiferent. Nu este vorba de faptul ca nu imi pasa si ii las sa se joace cu vietile noastre dupa bunul plac, cat este vorba mai mult de faptul ca nu mai ma mira cand vad cum se incearca obtinerea unor voturi..sau nu.

De la Caragiale si pana in vremea noastra, pot spune ca nu s-a schimbat nimic. Acelasi circ era pe vremea lui Caragiale, acelasi circ il gasim si astazi. Un singur lucru s-a schimbat: cetateanul turmentat nu se mai intreaba “Eu cu cine votez?”, ci isi pune intrebarea “Eu mai ma duc la vot sau nu?” De ceva zile nu imi mai petrec veacul prin Bucuresti, ci am venit sa stau la tara. Insa lucrurile ce le-am gasit aici au umplut paharul si astazi sunt scarbit de tara asta mai mult ca niciodata. Stiam ca in acest sat sunt multi basisti, o persoana influenta de aici este un basist veteran, unul din aceea ce este pana in maduva oaselor. Am asistat in aceste zile la un mare circ provocat de aceasta persoana , dar parca in Romanica e greu sa te mai surprinda ceva.

Ati auzit cu siguranta de cazuri in tara in care anumite persoane au strans buletinele oamenilor pentru a-i impiedica sa se duca la vot. La un nivel poate mai mic, acest lucru s-a intamplat si aici. Numai ca acest domn X, impreuna cu argatii alesi pe spranceana, zi de zi a facut si propaganda, mergand din poarta in poarta si cerand oamenilor sa nu se duca la vot. Acolo unde era cazul, chiar si amenintau. Stim cu totii ca babutele noastre de la tara, in afara de Kanal D, Nora pentru mama sau Mireasa pentru fiul meu, nu cunosc mai nimic altceva. Ele pot fi pacalite poate chiar mai usor decat ademenesti un copil cu o bomboana si pe durata acestor zile am auzit lucruri de genul “Nu te duce mamaie la vot, ca nu e bine. Daca te duci, il ai pe Satana si votezi pentru el”.

Sunt constient ca multe persoane in tara nu s-au dus la vot fie pentru ca nu au fost lasate, fie de frica, fie pentru ca nu le-au mai pasat. Din cauza d-lui X, multe persoane de aici nu s-au dus din cauza fricii. Si ca sa nu le scape nimic, au avut cel putin trei persoane ce erau ochi si urechi in a vedea cine se duce la vot. Nu voi spune ca restul de 54% sunt toti in aceasta situatie si de aceea nu a venit lumea la vot. Dimpotriva, astazi am vazut ca basistii sunt in tara mult mai multi decat credeam. Dar sunt si multi pentru care a merge la vot e ceva old fashion si de ras. Nu pot decat sa spun ca ne meritam un astfel de presedinte si un partid precum PDL. Sunt scarbit de tara asta mai mult ca oricand si astept cu nerabdare prima ocazie ivita pentru a pleca de aici. Nu ca cei de la USL ar fi lapte si miere, dar asa vom trebui noi romanii sa alegem mereu: dintre doua rele. Care e raul mai mic ramane de vazut.

P.S.: Basescule, pentru mine si pentru 7 milioane jumatate de romani nu mai esti presedinte. Poate de mult timp.

P.S. 2: Nu sunt xenofob si nu vreau sa fiu acuzat de asta, dar m-am saturat de toate acele judete pline de unguri. Aaa, si sa nu uitam de clujeni si de Boc al lor.

3 comments on “Romanica, asta meriti…

  1. Pentru mine e de multa vreme numai presh…Nu sunt nici eu fanul lui Antonescu dar il detest prea mult pe base, cu el nu pote fi nici o speranta de mai bine. Si daca vei putea sa pleci, pleaca, fa-fi un viitor si apoi intoarce-te, intr-o zi va merita sa te intorci, mocirla asta nu poate fi vesnica.

  2. vienela says:

    Nu se mai termina in veci discutiile depre presh-ul base si restul ratatilor, rahatilor, ca nu mai stiu cum sa le spun. In doare in cot de noi pe toti.

  3. vienela says:

    Unde ai disparut? Gata, te-ai plictisit de blogging?

Leave a Reply

