“So, this is what an angel sounds like…”

music band

Din seria “Am descoperit America!” – posturi in care va voi prezenta saptamanal noile mele descoperiri in materie de muzica,arta si alte cele.

Recunosc, imi place sa-mi petrec o buna parte din timp pe youtube. Caile lui sunt atat de ciudate, incat de la un video te trezesti la altul atat de repede si nu poti sa nu te intrebi cum doamne iarta-ma am ajuns eu aici? Insa, unul dintre pelerinajele pe youtube mi-a facut cunoscuta aceasta formatie pe care vreau sa v-o aduc in atentie.

Plecand de la un video de-a lui Ray William Johnson, am ajuns la un cover oarecum reusit de-a lui Adele. Tipa canta relativ ok, nimic nou sub soare. Insa top commentul video-ului mi-a atras atentia. Spunea ceva de genul: “Deci asa canta un inger”, dedesubt fiind un link catre alt video de pe youtube. Suna destul de cliseic, nu? Cu siguranta ati auzit multe persoane exclamand ce voce de inger are cutare., crezand ca daca spun asta este complimentul suprem  (eu unul sunt scarbit de tot ce-i comun, cliseic pe lumea asta). Initial, am crezut ca vorbeste despre tipa ce canta in video-ul de fata, dar fiind un top comment cu peste 60 de like-uri…trebuia sa fie vorba de altceva. Observand linkul, am ajuns la video-ul de mai jos.

Trupa se numeste EarlyRise si vocea solistei este mai mult decat incantatoare. Nu vreau sa va vand clisee, dar atunci a fost prima oara cand chiar am inteles pe cineva spunand ca asa canta un inger. Nu stiu cum vi se pare voua, dar vocea ei imi da o senzatie de calm, este una din putinele voci pe care le-as asculta over and over. S-au infiintat in 2009, dar primul album, intitulat “What If”, a fost lansat in 2011. Desi sunt de doar un an pe piata muzicala si in afara mai nimeni nu ii cunoaste, in America si-au castigat destui fani…si sunt in urcare.  Probabil ca au vazut ei ceva special,nu?

5 comments on ““So, this is what an angel sounds like…”

  1. Ana Q. says:

    Nu suna deloc rau 😀

  2. vienela says:

    Chiar imi place. Ii voi arata si baiatului meu.
    Mergem si noi pe youtube din clip in clip pana cand ne dam seama ca s-a facut dimineata. :))

    • alexcostea says:

      Ma bucur sa aud ca baiatul tau asculta rock si nu popcornul de e azi pe la radio:))

      • vienela says:

        A intrat si melodia asta in playlistul baiatului, a ascultat-o de 2-3 ori la tine pe blog ieri. :))
        Cateodata as vrea sa asculte mai putin rock sau cu sonorul mai mic macar. :))
        Dar ascultam impreuna hard rock, daca nu il da foarte tare, seara cand suntem singuri acasa. :))

Leave a Reply

