Nanodots sau cum sa-ti pierzi timpul

Nano cubeRecent am descoperit la fratimiu o “jucarie” interesanta. Vine la mine intr-una din zile si imi spune: “Hai sa-ti arat ceva”. Cand il vad ca scoate dintr-un saculet niste bilute. Curios, ma uit la el sa vad ce face cu alea, de gat m-as mira sa si le puna. Nici nu m-am lamurit eu bine ca una-doua face din bilutele alea un cub. “Se numesc nanodots. Practic, sunt niste bilute magnetice din care poti sa faci tot felul de forme”, imi spune el.

Trebuie sa recunosc ca sunt destul de interesante si de cand mi le-a aratat sunt obsedat de ele. Te prind foarte repede. Figurile geometrice pe care el le face si toate celelalte par simple cand le privesti, dar credeti-ma..sunt imposibile uneori si absolut enervante atunci cand magnetii se hotarasc sa-si faca de cap, fara voia ta. Pentru ca nu m-am descurcat cu ele deloc la o prima analiza, m-am hotarat sa caut in singurul loc unde poti gasi tutoriale si la cum sa te legi la sireturi: youtube-ul.  Nu ca as fi invatat mai multe de atunci si pana acum, dar ce pot unii sa faca doar cu o jucarie magnetica e de tot respectul. Oameni care au facut un hobby din nanodots sau nano cube, asa cum i se mai spune (sau chiar si zen magnets) reusesc sa faca din aceste bilute magnetice cam tot ceea ce-ti poate trece prin cap. Dar trebuie sa va avertizez ca este un hobby destul de scump. Un set de 216 bucati costa in jurul a 100 RON…si cu un singur set nu prea poti face foarte multe. Daca esti incepator, un set iti este de ajuns. Dar daca faci un adevarat hobby din asta (ceea ce cred ca o sa fac si eu, pentru ca m-au prins imediat), un expert in nanodots are de regula de la 5 seturi in sus. Ce hobby scump poa’ sa aiba cate unii frate…

8 comments on “Nanodots sau cum sa-ti pierzi timpul

  1. Larisa says:

    super ideea cu jocul..sa faci poze sa ne arati ce ti-a iesit tie:->

  2. Cu bile de rulmenti nu merge , ca-s mai ieftine ?:)

  3. Ana Q. says:

    Ia-ti un ipad si scapi de dependenta bilelor si dai de cea a aplicatiilor :))

  4. vienela says:

    Am citit prima parte si ma repezeam sa intreb de unde le putem achizitiona. Apoi am trecut mai departe si m-am dezumflat, citind pretul. Cand se plictiseste fratele tau, arunca-le in gradina mea. Nu te voi certa ca ai facut mizerie. 😛

Leave a Reply

