“Barbosul asta stie sa cante?”

MuzicianDin seria “Am descoperit America!” – posturi in care va voi prezenta saptamanal noile mele descoperiri in materie de muzica,arta si alte cele.

Zilele trecute vorbeam cu un prieten despre muzica ce se intinde in Romania ca o gangrena si risca sa devina singura referinta pe piata de la noi. Nu o sa vorbesc acum despre cat de idioata, simpla si kitchoasa este muzica popcorn ce o auzim in ziua de azi la tot pasul (despre asta sunt sigur ca toti ipocritii vorbesc), ci am sa incerc sa repar raul facut prin indreptarea atentiei catre cei care poate chiar merita mai mult decat sanii Innei.

La emisiunile de genul X-Factor sau Vocea Romaniei imi place sa ma uit (nu insa si la incercarile stupide de la Prima sau TVR) pentru ca imi place sa ma imbat cu apa rece, crezand ca mai sunt si talente pe la noi ce nu viseaza sa isi arate fundul pe scena sau sa cante doua versuri o melodie intreaga. Insa treaba sta in felul urmator: chiar daca si-ar dori concurentii sa faca muzica si nu popcorn, nu vor avea nicio sansa cu “melodiile lor boring”. Ce-i drept nu e vina lor. Ipocrizie insa mi se pare sa ii pui sa cante Michael Jackson, Adele, Elvis pe durata emisiunii si dupa sa le compui tot melodii popcorn ce nu le pun in valoare vocea cu nimic.

Pe de alta parte, ma uit si la “mamicile” emisiunilor de la noi: X-Factor UK, US, The Voice sau American Idol. Si intr-una dintre editii l-am descoperit pe Casey Abrams. Cei care ma cunosc stiu cat de des le-am bagat pe gat pe Casey. Unora le-a placut, altora mai deloc. Si ii inteleg, deoarece cu un astfel de artist nu exista o cale comuna: ori iti place, ori te enerveaza stilul lui. Parul lui cret valvoi, cat si barba neingrijita cu siguranta iti vor atrage privirile inca de la inceput si iti vor distrage atentia de la voce. Dandu-i linkul la una dintre melodiile interpretate de Casey, o prietena mi-a raspuns imediat: “Barbosul asta stie sa cante?”. Sa mai spuna cineva ca doar barbatii se uita prima oara la infatisare. Casey Abrams cu siguranta nu este un Justin Timberlake al muzicii autohtone si mai mult ca sigur nu se incadreaza in acest peisaj al muzicii. Dar m-a suprins un lucru la el: stie sa cante la nici mai putin de 14 instrumente muzicale !!!!! Cum ar spune un prieten: “Ba esti nebun??”. Chitara, chitara bass, orga, pian, tobe, mandolina, ukulele, acordeon, violoncel sunt doar cateva dintre instrumentele muzicale la care se descurca mai mult decat bine. Stilul sau este jazz, blues…dar e la fel de genial si pe partea de rock, pop rock. Intr-o lume in care toti viseaza sa fie “noul Usher” sau “noua Rihanna”, acest tip e cat se poate de original si genial in materie de muzica. Pentru ca nu-si are rostul sa pun zeci de video-uri cu el, puteti sa-l cautati la fel de bine pe youtube. Plus ca recent a scos si un album:)

Enjoy his music !



3 comments on ““Barbosul asta stie sa cante?”

  1. vienela says:

    Poate sunt eu ciudata, dar chiar nu-mi pasa cum arata. Imi place vocea lui si asta imi este de ajuns.
    Imi place si blogul tau. Te voi vizita foarte des.

  2. Larisa says:

    E bun tipul

Leave a Reply

